|

اعتراض یک مادر

جی دی ونس هنوز به سخنانی که در سال 2021 درباره اعضای حزب دموکرات گفته بود، اعتقاد دارد. او از این سخنان با وجود اعتراض‌هایی که می‌شود دفاع می‌کند.

جی دی ونس هنوز به سخنانی که در سال 2021 درباره اعضای حزب دموکرات گفته بود، اعتقاد دارد. او از این سخنان با وجود اعتراض‌هایی که می‌شود دفاع می‌کند. یار انتخاباتی «دونالد ترامپ»، سیاست‌مداران حزب دموکرات را «یک مشت زن بی‌فرزند گربه‌دوست که زندگی‌های ملال‌آوری دارند» توصیف کرده بود و معتقد است: «جان کلام» او «حقیقت» دارد. جنیفر انیستن اولین کسی بود که به او اعتراض کرد، زنان دیگر هم همین‌طور. به گزارش رسانه‌های آمریکا یکی از آنان نیکول راسل خبرنگار است.

 او نوشته است: من عاشق مادرشدن هستم، اما جی دی ونس در مورد «زنان بی‌فرزند گربه‌دوست»، سخت اشتباه می‌کند. من همان‌قدر که از بچه‌دارشدن زنان دفاع می‌کنم و معتقدم بهتر است این کار را در دوران جوانی انجام دهند، از صحبت‌هایی که درباره زنان بی‌فرزند گفته می‌شود، ناراحت می‌شوم. از زمان جوانی دوست داشتم یک مادر باشم و یک وکیل. به دلیل پیچ و خم‌های زندگی، به دانشکده حقوق نرفتم. اما من مادر چهار فرزند شدم. این مسیر برای من مناسب‌تر از وکالت بود.

 به دلیل اینکه مادربودن را بسیار دوست دارم، به زنانی که در مورد مادرشدن مطمئن نیستند، می‌گویم که «بچه‌دار شوند. بچه‌های جوان داشته باشید و بچه‌های زیادی داشته باشید. اما نه به این دلیل که بخواهند از لقب «بانوی گربه بدون فرزند» اجتناب کنند».

تعداد زیادی از کاربران اعلام کردند فراموش نکنید که «مادرشدن یک مسئولیت حیاتی و فوری است» و سیاست‌مداران باید بدرفتاری با زنانی را که مادر نیستند، پایان دهند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها