|

دیکتاتوری با کفش پاشنه‌بلند

یک گزارش جدید ادعا کرده که دوشس ساسکس کارکنان خود را به وحشت می‌اندازد و یکی از منابع او را «دیکتاتوری با کفش‌های پاشنه‌بلند» توصیف می‌کند که «مردان بالغ را به گریه می‌اندازد». گزارش هالیوود ‌ریپورتر در‌ حالی منتشر شد که جشن تولد ۴۰‌سالگی شاهزاده هری برگزار می‌شد‌.

یک گزارش جدید ادعا کرده که دوشس ساسکس کارکنان خود را به وحشت می‌اندازد و یکی از منابع او را «دیکتاتوری با کفش‌های پاشنه‌بلند» توصیف می‌کند که «مردان بالغ را به گریه می‌اندازد». گزارش هالیوود ‌ریپورتر در‌ حالی منتشر شد که جشن تولد ۴۰‌سالگی شاهزاده هری برگزار می‌شد‌. او‌ به میراثی 90 میلیون پوندی هم‌زمان با تولدش رسیده بود‌. یک منبع نزدیک به این زوج در گزارشی که به بررسی تعداد بالای استعفای کارکنان ساسکس می‌پردازد، گفت: «همه از مگان وحشت دارند. او مردم را تحقیر می‌کند و توصیه‌ها را قبول نمی‌کند. آنها هر دو تصمیم‌گیرندگان ضعیفی هستند.

 آنها مدام نظر خود را تغییر می‌دهند. هری یک فرد بسیار جذاب است، اصلا خودبرتربینی و تکبر ندارد... اما مگان واقعا وحشتناک است‌». مارکل و هری در طول این سال‌ها جابه‌جایی و تغییر زیادی در میان کارکنان خود داشته‌اند. دستیار ارشد و منشی خصوصی مارکل در سال ۲۰۲۱ از کار خود کناره‌گیری کرد و ماه گذشته رئیس‌دفتر این زوج، پس از فقط سه ماه فعالیت، استعفا داد.

اما مگان با انتقاد از رفتارش نسبت به کارمندانش غریبه نیست. در سال ۲۰۱۸، کاخ باکینگهام‌ عملکرد مگان را به‌ خاطر ادعای رفتار «قلدرمآبانه» با دو دستیار سلطنتی بررسی کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها