|

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

نقش روابط عمومی در سازمان حیاتی و ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: کار روابط‌عمومی بسیار مهم، حیاتی و ارزشمند است و باید از این بخش حمایت سازمانی شود.

نقش  روابط عمومی در سازمان حیاتی  و  ارزشمند  است

شرق:  نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: کار روابط‌عمومی بسیار مهم، حیاتی و ارزشمند است و باید از این بخش حمایت سازمانی شود.

به گزارش روابط‌عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، سید‌حسن ربانی در همایش سراسری مدیران روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی، ضمن قدردانی و تبریک برای شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، درباره اهمیت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اظهار کرد: قرآن کریم با جریانات رسانه‌ای آن دوران که در دست یهودیان بود، مقابله کرده است.

او افزود: در قرآن کریم آمده است «این افراد نکته‌ها و ارزش‌های خوب را با اعمال بد جابه‌جا می‌کنند و مردم را می‌فریبند»؛ یعنی از گذشته جریان حق در مقابل باطل قرار داشته و یکی از جریان‌های مقابل حق، رسانه‌های باطل آن زمان بوده است. ربانی تصریح کرد: امروز بدون مبالغه، جنگ اثرگذار، جنگ رسانه و جنگ فرهنگی، ادراکی و شناختی است.

او ادامه داد: دشمن ۴۵ سال است که با تمام ابزارها به میدان آمده است. ما باید در این جنگ نابرابر با تمام توان به میدان بیاییم و از کیان کشور دفاع کنیم، در این جبهه حساس با تقویتِ آموزشِ دانش و مهارت و اندیشه‌های معنوی، پیروز میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به نبود اهتمام و توجه برخی مسئولان به جایگاه روابط‌عمومی گفت: باید بدانید که کار روابط‌عمومی بسیار مهم و حیاتی است و باید کار خود را ارزشمند بدانید.

او افزود: باید به بخش روابط‌عمومی بها داده شود و از این بخش به‌درستی تقدیر و حمایت سازمانی شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها