|

دستگیری تیم تروریستی هشت نفره شب قبل از انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی ۸ نفره توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شدند.

دستگیری تیم تروریستی هشت نفره شب قبل از انتخابات

به گزارش شبکه شرق، رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از دستگیری یک تیم تروریستی هشت نفره در شب قبل انتخابات در این استان خبر داد.

رضا شریفی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی هشت نفره توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شدند.
وی بیان کرد: از این افراد مقادیری سلاح و مواد منفجره کشف شد.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: به همت نیروهای امنیتی و انتظامی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان در امنیت کامل برگزار شد.

از حدود یک‌میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در سیستان و بلوچستان تعداد ۱۸۸ هزار نفر رای اولی بودندو در واقع با مشارکت پیش رو در انتخابات جشن تکلیف سیاسی خویش، را پاس داشتند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان؛ ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده بود.

در این مرحله واجدان شرایط با ۲ مدک هویتی شناسنامه و کارت ملی رای گیری را انجام خواهند داد، که در این زمینه نیز در دور اول انتخابات ۷۷ درصد با کارت ملی و ۲۳ درصد هم با شناسنامه رای دادند.

فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از تأیید صلاحیت ۶ نفر از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان، در تاریخ بیستم خردادماه، رقابت بین مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای واجد شرایط چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، آغاز شد و پس از انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی از صحنه رقابت، انتخابات میان چهار نامزد باقی مانده در هشتم تیرماه برگزار شد.

با اعلام نتایج رسمی انتخابات تا پیش از ظهر شنبه ۹ تیرماه، انتخابات به دور دوم کشیده شد که طبق قانون، یک هفته بعد یعنی دیروز ۱۵ تیرماه برای بار دوم باید رای گیری انجام شد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها