|

بیانیه دوم حزب الله لبنان در پی حادثه انفجار دیتگاه‌های پیجر در لبنان

پس از بررسی تمام حقایق، داده ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعد از ظهر رخ داد، ما دشمن اسرائیلی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می دانیم که بر غیرنظامیان نیز تأثیر گذاشت و منجر به شهادت تعدادی و مجروحیت تعداد زیادی از افراد شد.

بیانیه دوم حزب الله لبنان در پی حادثه انفجار دیتگاه‌های پیجر در لبنان

به گزارش شبکه شرق، در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان که چندین شهید و صدها زخمی برجای گذاشت، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه دومی، رژیم صهیونیستی را مسئول این حادثه اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن اسرائیلی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.

در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون ۲۷۵۰ لبنانی زخمی و ۹ تن دیگر زخمی شدند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است: شهدا و مجروحان ما نماد مبارزه و فداکاری ما در راه قدس، پیروزی مردم شریف ما در نوار غزه و کرانه باختری و پشتیبانی میدانی مستمر هستند و این موضع حمایت و پشتیبانی ما از مقاومت دلیرانه فلسطین مایه سربلندی و افتخار ما در دنیا و آخرت خواهد بود.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها